Германските автомобилни производители BMW и Mercedes активно работят по разработването на схеми, които ще им позволят да продават автомобили, като „заобикалят“ традиционните дилъри, пише av.by.

Ръководителят на продажбите и маркетинга на BMW Group Питър Нота заяви пред медии, че компанията възнамерява да премине към така наречения модел на агенция. Идеята е клиентът да поръчва автомобил директно от самия производител.

BMW и Volkswagen затварят заводите си в Европа

Финансовият директор на Mercedes Харалд Вилхелм обяви, че компанията ще иска да намали мрежата от автокъщи на вътрешния пазар с 15-20% през следващите години.

Техните функции също ще се заменят от директните продажби, което ще позволи на Mercedes да "се доближи до клиента и да следи ценообразуването директно". Планирана се Mercedes да представлява една четвърт от всички сделки до 2025 г.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм