Германските автомобилни производители BMW и Mercedes активно работят по разработването на схеми, които ще им позволят да продават автомобили, като „заобикалят“ традиционните дилъри, пише av.by.
Ръководителят на продажбите и маркетинга на BMW Group Питър Нота заяви пред медии, че компанията възнамерява да премине към така наречения модел на агенция. Идеята е клиентът да поръчва автомобил директно от самия производител.
BMW и Volkswagen затварят заводите си в Европа
Финансовият директор на Mercedes Харалд Вилхелм обяви, че компанията ще иска да намали мрежата от автокъщи на вътрешния пазар с 15-20% през следващите години.
Техните функции също ще се заменят от директните продажби, което ще позволи на Mercedes да "се доближи до клиента и да следи ценообразуването директно". Планирана се Mercedes да представлява една четвърт от всички сделки до 2025 г.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм