Богато разнообразие от 88 вида празнични букети и саксийни растения на атрактивни цени очакват посетителите на Kaufland България. Най-голямата търговска верига у нас е подготвила специални цветни предложения за Деня на жената.
Букет от 13 рози на цената от 7,99лв., 7 броя карамфили за 3,99 лв. или 7 лалета само за 4,99 лв. могат да зарадват всяка представителка на нежния пол. Пролетните ухания се допълват от зюмбюл в саксия в специална подаръчна опаковка срещу 2,49 лв. Оригинална кошница с различни видове цветя на цена от 19,99 лв. също е сред традиционните подаръци за Деня на жената.
Освен красивите и ароматни букети в хипермаркетите на Kaufland могат да бъдат намерени подходящи за всеки вкус саксийни цветя като синя орхидея Фаленопсис за 15,99 лв., гербер на цена от 5,99 лв., каланхое или кала, съответно за 4,99 лв. и 14,99 лв. Общият брой на саксийните растения, които Kaufland предлага от български производители, са 17, като сред тях са зюмбюл, циклама и мушкато. Те са произведени в две оранжерии в Стара Загора и в село Градина, община Първомай.
До филиалите на най-голямата търговска витрина в периода 27 февруари – 8 март ще бъдат доставени около 380 000 цветя и растения, като над 290 000 бр. ще са саксийните растения.
Специалните цветни предложения в Kaufland са валидни до 8-ми март, включително.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Още по темата
- Kaufland разширява кампанията си за намаляване на хранителните отпадъци с нов вид кутии с продукти на намалена цена
- Здравни събития с вход свободен, безплатни прегледи и изследвания осигурява нова кампания за превенция
- Kaufland върна Централни хали на картата на туристическите маршрути
- Над 2000 тона текстил за рециклиране е събрал Kaufland през последните 7 години