“Обсебването ме е довело до това да имам такива нетрадиционни идеи. Комедията е нещо доста сложно. Аз съм един от малкото, които се опитват да качват всеки ден клип, който да бъде поне малко интересен. Понякога е доста сложно като застанеш пред белия лист и да се опиташ да изкараш някаква идея. От всякакви извивания на представите и идеите съм стигнал до това да образовам до някаква степен. На мен ми казват, че образовам, но аз не мога да се съглася, че го правя, но явно е доста по-лесно смилаемо, когато го направиш по смешен начин в 30 секунди. Според мен трябва да има някой различен.”  

Това каза в предаването “Без претенции” по Дарик Атанас Мишев, известен с прякора Наси Свеж в социалните мрежи. Той, заедно с Никола и Димитър, които са част от екипа му, изразиха мнение, че TikTok може и да “умре”.

“TikTok наистина “убива” креативността, докато в Instagram каквото и да качим, то остава”, отбеляза Мишев и обясни, че и в социалните мрежи важи правилото “всяко чудо за 3 дни”. 

“Ако три дни те няма, хората започват да те забравят. Една година, ако не качваш клипове, все едно не си бил онлайн 10 години”, добави той. 

Атанас Мишев (Наси Свеж): TikTok може би ще  “умре”Мишев допълни, че процесът на заснемането на съдържанието е различен в зависимост от мястото, на което се намира. Когато е в Германия, където учи, сам заснема и обработва клиповете, но в България екипът му е до него и всеки има своя роля. 

“След 15-тата минута се изпокарваме и така креативният процес работи”, шегувито каза той. 

Димитър разказа, че често се случва като коментират дадена идея за клип впоследствие на разговора да измислят нещо в различна посока. И въпреки че го правят за забавление, тримата младежи изтъкнаха, че създаването на съдържание в социалните мрежи е и професия.

“Първата ни реклама беше за 50 вафли. Втората беше за 11 лв. на магазин за втора ръка. В момента мога сам да си изплащам образованието в чужбина”, каза оше Мишев.

Чуйте и вижте целия разговор в прикачения видео файл.