“Обсебването ме е довело до това да имам такива нетрадиционни идеи. Комедията е нещо доста сложно. Аз съм един от малкото, които се опитват да качват всеки ден клип, който да бъде поне малко интересен. Понякога е доста сложно като застанеш пред белия лист и да се опиташ да изкараш някаква идея. От всякакви извивания на представите и идеите съм стигнал до това да образовам до някаква степен. На мен ми казват, че образовам, но аз не мога да се съглася, че го правя, но явно е доста по-лесно смилаемо, когато го направиш по смешен начин в 30 секунди. Според мен трябва да има някой различен.”
Това каза в предаването “Без претенции” по Дарик Атанас Мишев, известен с прякора Наси Свеж в социалните мрежи. Той, заедно с Никола и Димитър, които са част от екипа му, изразиха мнение, че TikTok може и да “умре”.
“TikTok наистина “убива” креативността, докато в Instagram каквото и да качим, то остава”, отбеляза Мишев и обясни, че и в социалните мрежи важи правилото “всяко чудо за 3 дни”.
“Ако три дни те няма, хората започват да те забравят. Една година, ако не качваш клипове, все едно не си бил онлайн 10 години”, добави той.
Мишев допълни, че процесът на заснемането на съдържанието е различен в зависимост от мястото, на което се намира. Когато е в Германия, където учи, сам заснема и обработва клиповете, но в България екипът му е до него и всеки има своя роля.
“След 15-тата минута се изпокарваме и така креативният процес работи”, шегувито каза той.
Димитър разказа, че често се случва като коментират дадена идея за клип впоследствие на разговора да измислят нещо в различна посока. И въпреки че го правят за забавление, тримата младежи изтъкнаха, че създаването на съдържание в социалните мрежи е и професия.
“Първата ни реклама беше за 50 вафли. Втората беше за 11 лв. на магазин за втора ръка. В момента мога сам да си изплащам образованието в чужбина”, каза оше Мишев.
Чуйте и вижте целия разговор в прикачения видео файл.