“Цените са много важен аспект от търговията. В тази връзка мога да кажа, че Minimart са доста атрактивни. В последната година доста променихме ценовото ниво, имаме най-различни месечни промоции. Имаме лояна карта, която дава много отстъпки и клиентите ни приемат много добре в това отношение”, коментира Драгия Драгиев, изпълнителен директор на веригата магазини Minimart.

“Моделът ни е специфичен за българския пазар, защото направихме нещо различно, което повечето колеги не предлагат, а то именно да разполагаш с времето си, ти да определяш какви работни смени да имаш. Още по-хубавото е, че насърчаваме хората да работят със своите семейства и да развиват семеен бизнес. Използваме т.нар. “партньорски модел”, изграждаме магазина, правим цялото ноу хау, подпомагаме ги, обучаваме ги по стандартите в бранша, така че клиентското преживяване да бъде на достатъчно добро ниво, че да се връщат клиентите при нас и свободата, която колегите в магазините имат, е нещото, което най-много ги привлича”, коментира Петър Петров, директор „Човешки ресурси“ на БГК АД/Minimart.

Гледайте още от разговора във видеото.