Онлайн порталът "Виртуален център за обслужване на клиенти" (Виртуален ЦОК), достъпен на адрес https://my.energo-pro.bg/, започна работа в улеснение на клиентите на "Енерго-про". Порталът предоставя възможност с персонален идентификационен код /ПИК/, бързо, сигурно и без да се посещава офис да се заяви и проследи изпълнението на предварително дефинирани услуги, без да се използва електронен подпис. Издаването на ПИК се извършва еднократно, лично или чрез упълномощено лице, във физически Център за обслужване на компанията. Достъпът до портал Виртуален ЦОК и получаването на ПИК са безплатни.

С ПИК чрез Виртуален ЦОК могат да се заявят: искане за предварително проучване с цел промяна предназначението на земята / разработване / одобряване на ПУП; искане за проучване условията за присъединяване на обект на клиент към електроразпределителната мрежа; искане за сключване на договор за присъединяване на обект на клиент към електроразпределителната мрежа.

В портала може да бъде проследено и изпълнението на заявените от клиента услуги от посочения вид, независимо от канала на постъпването им: онлайн или на място в Център за обслужване на клиенти. Компанията планира периодично разширяване на портфолиото от предоставяни чрез Виртуален ЦОК дигитализирани услуги.