"За нас в "Топлофикация Враца" създаването и поддържането на устойчива околна среда е основен приоритет, за това въведохме възможността клиентите да получават сметките си по електронен път.
„Е–фактура“ спестява време. Издаването и изпращането й става с помощта на електронна поща и Интернет. Достъпът до електронните фактури е по всяко време на денонощието и от всяко място.
Единственото необходимо е връзката с Интернет.", заяви инж. Радослав Михайлов, директор на "Топлофикация Враца". Той изтъкна, че с преминаването от хартиена към електронна фактура клиентите избират опазването на природните ресурси на България. Той изрази надежда, че все повече хора ще прегърнат идеята и ще оставят своя положителен екологичен отпечатък.
По думите на директора на предприятието електронната фактура се изпраща по имейл до 24 часа след издаването й. Той обясни, че до документа нямат достъп други лица. Инж. Михайлов допълни, че е-фактура не може да бъде изтрита или изгубена.
Инж. Михайлов коментира, че все повече клиенти имат желанието да получат фактурите си по електронен път. Той обясни, че за целта е необходимо потребителите да изтеглят, попълнят и изпратят заявление по образец до топлофикацията. Директорът на предприятието съветва всеки да избере този удобен, лесен и бърз начин.
Инж. Радослав Михайлов подчерта, че в изпълнение на поетия ангажимент към абонатите, се грижат за подобряване на клиентската политика. Той заяви, че полагат непрекъснато усилия, за да получават техните клиенти качествено обслужване. По думите му за екипа на предприятието е важно да поддържат добрата комуникация с хората, избрали да използват услугите, предлагани от дружеството.