
Лично изпълнителният директор на „Топлофикация Русе“ ЕАД инж. Севдалин Желев обяви, че от дружеството са в пълна готовност за стартиране на новия отоплителен сезон 2019/2020 година. От Дружеството ежедневно следят прогнозата за времето и когато бъдат изпълнени законовите критерии, ще стартира общото включване на отоплението на територията на Русе. Изпълнителният директор на "Топлофикация Русе" ЕАД инж. Севдалин Желев посочи, че през целия летен сезон са работили изключително стриктно и отговорно, за да може новия отоплителен сезон да стартира навреме и да протече без проблем. "През летните месеци отстранихме пробиви по някои топлопроводи и абонатни станции, освен това подменихме компрометирани участъци от топлопроводи – тръби, опори и топлинна изолация. За да се намали рискът от аварии, сме извършили профилактика на абонатните станции, които включват подмяна на неработещи и ненадеждни елементи от съоръженията.", заявява инж. Желев. По думите му са извършени настройки на системите за автоматично регулиране, както и метрологична проверка на средствата за търговско измерване на топлинната енергия, на които е изтекъл законния срок. Ръководителят инж. Желев разясни, че детските градини, училищата и здравните заведения могат да поискат пускане на отоплението по-рано, като за това е достатъчно да бъде изпратено писмено заявление до „Топлофикация Русе“ ЕАД. „Осигуряваме възможност също така и при изразено желание от страна на клиенти в сграда - етажна собственост, отоплението да бъде пуснато преди официалния старт на отоплителния сезон. За целта е необходимо да се представи в център за обслужване на клиенти заявление и подписано решение от Общото събрание на етажната собственост за по-ранното включване на парното в съответната сграда“ - информира инж. Желев. Директорът използва възможността да напомни на ползвателите на услугата, че е необходимо да отворят радиаторните вентили на всички отоплителните тела на максимална степен, когато дойде моментът за пускането на парното. По думите му това се прави с цел ефективно обезвъздушаване на отоплителните тела, което от своя страна ще благоприятства осигуряването на по-качествено отопление след старта на отоплителния сезон. „Важно е всеки един абонат да провери своите електронни уреди за дялово разпреледение. В случай, че дисплеят им е угаснал или е на лице някаква видима повреда, клиентите трябва незабавно да потърсят съдействие от обслужващата ги фирма – топлинен счетоводител“ – разяснява още директорът. Отвореният диалог с клиентите ни дава допълнително актуална и важна информация, с която подобряваме предлаганата от нас услуга. За целта молим всички абонати да подават в центровете ни за обслужване на клиенти сигнали за нередности и проблеми свързани с достваката на топлоенергия.‘ – заяви инж. Желев.