Да си инфлуенсър не е професия само за младите хора. Предпочитана е от бизнес средите за реклама и от по-големите компании. Това е светът на новия дигитален маркетинг подход, който засега остава встрани от политиката в страната. Причината за това е, че все още политиците залагат на старите конвенционални стратегии по време на предизборните си кампании.

Това каза в ефира на Дарик - Артьом Анатолиевич - ARTi, който освен певец, звезда от Х Фактор е и влогър. Той, заедно с Михаела Бошева, автор на единствения фест за влогъри, тиктокъри и най-общо инфлуенсъри TEEN BOOM FEST бяха гости в рубриката "ЛаМалена" с Жени Гайтанджиева. 

"Предстои едно още по-вълнуващо второ издание на феста, в което ще има големи изненади за гостите и по-различни съпътстващи събития. Още през 2020 година взех решение фестивалът, който е насочен към младите хора да има ясно послание срещу дрогата и всички опасни прояви, които могат да се случат чрез интернет. Вторият сезон на фестивала отново ще има този акцент и послание", обясни Михаела Бошева, чието уникално по рода си събитие, успя да събере на едно място най-влиятелните българи, които общуват онлайн.

Според нея и ARTi най-хубавата част на TEEN BOOM FEST е, че успява да събере офлайн хората, които общуват и въздействат онлайн. Втората "вълна" на феста ще събере всички гости в един жив фестивален град в самия Бургас.

На Флората през 15 и 16 април бургазлии и гости ще станат свидетели на друго подобно вълнуващо събитие, по време на които ще бъдат противопоставени традиционните бизнеси и възприятия за култура с новите технологични, дигитални похвати. 

Повече за фестивала и за професията инфлуенсър, чуйте в звуковия файл: