Препълнените пощенски кутии са често срещана гледка във всички градове в страната. Голяма част от тези брошури не се четат и свършват на боклука, без дори да бъдат рециклирани правилно. 

“Стоп реклама” разработва стратегия която се базира на комуникацията със рекламодателите и събрани данни от потребители:

„На територията на Столична община има над 670 000 домакинства. Всяка година те получават средно по 15 кг. листовки, брошури и друга нежелана печатна реклама! Често рекламните материали заливат пощенските кутии.

Ако си от хората, които не четат тези материали, има много лесен начин да прекратиш това разхищение ,  залепи стикера "СТОП реклама!" на твоята пощенска кутия.Така ще помогнеш да се спестят сериозни количества хартия както и средства за печат.Този еко-жест се подкрепя и от големите търговски вериги.“, споделят визията си създателите на платформата.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм