Препълнените пощенски кутии са често срещана гледка във всички градове в страната. Голяма част от тези брошури не се четат и свършват на боклука, без дори да бъдат рециклирани правилно.
“Стоп реклама” разработва стратегия която се базира на комуникацията със рекламодателите и събрани данни от потребители:
„На територията на Столична община има над 670 000 домакинства. Всяка година те получават средно по 15 кг. листовки, брошури и друга нежелана печатна реклама! Често рекламните материали заливат пощенските кутии.
Ако си от хората, които не четат тези материали, има много лесен начин да прекратиш това разхищение , залепи стикера "СТОП реклама!" на твоята пощенска кутия.Така ще помогнеш да се спестят сериозни количества хартия както и средства за печат.Този еко-жест се подкрепя и от големите търговски вериги.“, споделят визията си създателите на платформата.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- „Новините, обяснени“: Как изглеждат международна република „Ветрино“ и Бирмингам след фалита?
- “Новините обяснени”: Прави ли се от мухата слон? За един подпис, за рекламата за хазарта и навечерието на изборите, говорим
- „С книги под завивките“: За цената на книгите, които сами по себе си са безценни
- Бюджетната комисия одобри проекта за забрана на реклама на хазарт в медиите