Богат избор на намалени продукти могат да намерят тази седмица клиентите на Kaufland в хипермаркетите на веригата. Повече от 50 артикула са с намалени цени до 55% и се предлагат по 50 стотинки, 1 лв., 2 лв., 3 лв. и 5 лв. Изгодните оферти клиентите могат да открият на страниците на актуалната седмична брошура и рафтовете на любимия си магазин.

До неделя (29 октомври) клиентите на най-голямата търговска верига могат да закупят само срещу 50 стотинки минерална вода от 1,5 л., сухи пасти, кроасани, бисквити, сладки десерти, разтворими кафе напитки, боза и мокри кърпички.

В ценовата категория „Всичко по 1 лв.“ компанията предлага различни видове домашна юфка, замразена кайма в разфасовка от 250 г, донъти, мини вафли, йогурт-напитки, пуканки, студен чай, както и козметични продукти за ръце.

Само за 2 лв. и само до края на седмицата в Kaufland могат да бъдат намерени консерви със зелен грах и сладка царевица, буркани със зелен фасул и люти чушлета, кафява захар, нектари и плодови напитки, прясно мляко и различни видове пасти за зъби.

С огромно намаление и на цена от 3 лв. Kaufland предлага кори за лазаня, топено сирене, херинга филе, чипсове и лимонени напитки.

В ценовата категория от 5 лв. са включени луканков салам, сирене, шунка, конфитюри, сладоледи, шоколадови бонбони, промопакет от 4 бири, комплект от четки за зъби за цялото семейство.

В Kaufland са помислили и за всички Димитровци, които празнуват имен ден на 26 октомври. За да улеснят подготовката на почерпката, на витрините с обслужване в хипермаркетите могат да бъдат намерени различни видове месни (луканка, пастърма, бански старец) и млечни деликатеси с до 36% намалени цени. За допълнение към вкусните и качествени храни, веригата предлага бели и червени български вина с 41% отстъпка от цената.

Всички актуални седмични предложения на най-голямата търговска верига у нас могат да бъдат разгледани в брошурата на Kaufland и ще бъдат налични до 29 октомври или до изчерпване на количествата.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 64 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.