Община Монтана обяви конкурс за главен експерт “Архитектура и градоустройство”, отдел „Устройство на територията“, дирекция „Териториално устройство и строителство“ .

Минимални изисквания за заемане на длъжността са висше образование специалност – архитектура, степен бакалавър, 2 години професионален опит или придобит ранг IV младши. Кандидатите трябва да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител. Да имат проектантска правоспособност или необходим стаж за придобиването й. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с изпълнението на длъжността. Изискват се способности за планиране, организиране, контрол на работата, компютърна компетентност, умения за работа в екип и с граждани.

Конкурсът ще бъде проведен на два етапа - тест и интервю.

Кандидатите могат да получат информация за необходимите документи за участие в конкурса на сайта на община Монтана.

Документите се подават в Център за административно обслужване на община Монтана, ул. „Извора” №1, стая 102, гише №2, или по електронен път на e-mail: [email protected] като заявлението за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора за мобилност на държавни служители трябва да са подписани от кандидата с електронен подпис.

Срокът за подаване на документите е до 16.30 часа на 04.07.2025 г.