Община Котел обявява свободно работно място по заместване на длъжността „Оперативен счетоводител“ към Дирекция „Социални и хуманитарни дейности“.

Минимални изисквания:

• Област на дейност: обработка на финансово-счетоводни документи, изготвяне на справки, отчети и анализи, свързани с дейността;

• Завършено минимум средно специално образование;

• Добра компютърна грамотност и познаване на нормативната база, свързана с бюджетната дейност.

Необходими документи за кандидатстване:

• Заявление за участие (свободна форма);

• Копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен;

• Автобиография.

Място за подаване на документи:

Община Котел, ул. „Раковски“ № 62, Дирекция „Социални и хуманитарни дейности“, ет. 2.

Документи се приемат всеки делничен ден от 08:30 до 12:00 ч. и от 13:30 до 17:00 ч.

Срок за подаване: до 13 октомври 2025 г., включително.

Етапи на процедурата:

1. Подбор по документи.

2. Събеседване с допуснатите кандидати – те ще бъдат уведомени допълнително за датата, часа и мястото.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 68, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70 от КТ.

Допълнителна информация и длъжностната характеристика могат да бъдат получени в сградата на Дирекция „Социални и хуманитарни дейности“.

Лице за контакт: Елена Димитрова
Телефон: 0892 774 599