Луксозната модна марка Telfar иска да позволи на потребителите сами да определят цените на продаваните от тях артикули.
В епоха, когато стоките с високи цени продължават да показват издръжливост, базираният в Ню Йорк дизайнер е готов да започне да предлага модел на „цена на живо“, съобщи Fast Company.
Модни тенденции „Пролет/Лято 2023 г.“
„Много марки използват цената като бариера. Никога не съм искал това за моята марка“, заяяви Телфар Клеменс, основател на компанията.
Работи се по следния начин: когато Telfar дебютира новата си колекция следващата седмица, купувачите ще видят, че цените не са фиксирани. Вместо това уебсайтът на лейбъла ще включва динамичен инструмент за ценообразуване, предназначен да гарантира, че популярните артикули са на по-ниски цени, се посочва в доклада.
Клеменс е изгряваща модна звезда, според доклада, с чантите му, носени от Александрия Окасио-Кортез и Дуа Липа. Марката беше рекламирана и в песен на Бионсе. Чантите се разпродават за секунди онлайн и излизат на почти два пъти цената на дребно, която е между $157 и $250 в сайтовете за втора употреба.
Клеменс каза пред Fast Company, че неговият нов подход е предназначен да противодейства на нормалната стратегия в света на модата да таксува повече за популярни артикули, правейки продуктите на Telfar достъпни.
Урок по семпъл блясък: Най-добре облечените звезди на червения килим (снимки)
Продължава да има голямо търсене на луксозни стоки, въпреки че инфлацията продължава и икономическата несигурност нараства.
И Rolex, и Rolls Royce отбелязаха силно търсене в отчетите за печалбите си през януари, докато компанията майка на Louis Vuitton LVMH отчете рекордни приходи за миналата година.
В същото време много производители на дрехи от по-висок клас започнаха да възприемат препродажбата, концепция, която PYMNTS изследва в разговор с Анди Рубен, основател и изпълнителен председател на сайта за препродажба Trove.
Възходът на екологичната мода: Kак тя трансформира индустрията
„Културата и поведението при пазаруване се променят и това е значителна промяна. Премиум марките печелят в това бъдеще, защото правят невероятни неща“, каза Рубен.
„Това е възмогността да стоиш зад тях, да поддържаш връзка с всеки клиент и да можеш да привличаш нови клиенти, които може би не са били в състояние да си позволят техните артикули преди, но могат по този начин“, добави той.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Четете актуалните новини за предсрочните парламентарни избори, анализи, коментари и всичко от деня на вота: