Измами от физически лица, които предлагат оферти за различни продажби в интернет пространството, както и нерегламентирано събиране на лични данни, са най-големите опасности за потребителите при предстоящите празници.
„Трябва да внимаваме и с отзивите за даден търговец или даден продукт, написани от негови клиенти и притежатели, тъй като те може да са фалшиви.“ Това обясни пред Дарик радио Габриела Руменова, създател на платформата „Ние, потребителите”, на която постъпват оплаквания от нелоялни търговски практики.
Какви мерки ще предприемат органите на реда по празниците?
Руменова посочи, че сред най-честите запитвания и сигнали, получени при нея, са свързани с проблеми с възстановяване на капаро за туристическо пътуване, проблеми с уреждане на рекламация, както и недействителни намаления по време на кампаниите за черния петък.
Руменова призова да се внимава и при покупка на уред на изплащане, за което се твърди, че ще бъде без оскъпяване. Основния недостатък на бързите кредити тя определи като самите бързи кредити.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм
Още по темата
- ЕРМ Запад продължава да обработва и изплаща компенсации за липсата на електрозахранване от края на 2024 г.
- Сигнали за бомби в седем пловдивски училища
- КЗП предлага отнемане на лицензите на мобилните оператори
- Район Северен награди победителите в конкурсите „Моята Коледа“ и „Коледни мигове в Северен“