Измами от физически лица, които предлагат оферти за различни продажби в интернет пространството, както и нерегламентирано събиране на лични данни, са най-големите опасности за потребителите при предстоящите празници.

„Трябва да внимаваме и с отзивите за даден търговец или даден продукт, написани от негови клиенти и притежатели, тъй като те може да са фалшиви.“  Това обясни пред Дарик радио Габриела Руменова, създател на платформата „Ние, потребителите”, на която постъпват оплаквания от нелоялни търговски практики.

Какви мерки ще предприемат органите на реда по празниците?

Руменова посочи, че сред най-честите запитвания и сигнали, получени при нея, са свързани с проблеми с възстановяване на капаро за туристическо пътуване, проблеми с уреждане на рекламация, както и недействителни намаления по време на кампаниите за черния петък.

Руменова призова да се внимава и при покупка на уред на изплащане, за което се твърди, че ще бъде без оскъпяване. Основния недостатък на бързите кредити тя определи като самите бързи кредити. 

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм