Като наивно от КНСБ определиха очакването с новата инициатива на Министерството на икономиката „Достъпно за вас” да се овладеят спекулативните процеси в цените.
Целта на инициативата е търговските вериги доброволно да фиксират и да предлагат всяка седмица на по-ниски цени основните хранителни продукти през следващите месеци. Идеята е веригите да поставят своеобразно информационно табло с най-добрата цена, като така ще се постигне и информираност на потребителите.
Президентът на КНСБ Пламен Димитров уточни, че не са против, но не смятат, че това ще свърши работата, която е нужна. По думите му регулаторът, в лицето на Комисия защита на конкуренцията, трябва да гарантира пазарната среда.
Слушайте и гледайте новия подкаст на darik.bg „В тренда“ в YouTube, Instagram и TikTok
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Още по темата
- С надежда към нов живот: Пловдивски лекар с кампания за подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми
- Близо 1500 лв месечно са необходими за издръжка на работещ човек у нас
- Цените на краставиците, дините и лимоните паднаха надолу
- Български Младежки Червен кръст – Враца се включи в националната кампания „Купи и дари“ с партньорството на BILLA България.