![Как платформата “Ние, потребителите” помага срещу нелоялни търговски промоции](/media/607/338430484_3369148810000635_1982362785765654455_n.l.webp)
Редица нелоялни търговски практики, които са свързани с великденските празници, анонсира в сутрешния блок на Дарик радио Габриела Руменова, създател на платформата „Ние, потребителите”.
Руменова отбеляза, че още с появата на великденските стоки у нас, те са били обявени на промоционални цени, което нарушава закона. Според законодателството, за да бъде намалена цената на един продукт, той трябва да е предлаган в търговския обект поне 30 дни, а когато става дума за храни срокът е 7 дни.
Сериозен проблем има и с брошурите за промоционални стоки на големите магазини. Най-често те обхващат едноседмичен период, но се оказва, че от въпросните стоки има налични само два дни.
Ако потребителите установят нелоялна търговска практика, могат да се оплачат и безвъзмездно да потърсят съвет в платформата „Ние, потребителите”.
Още по темата
- ТЕ ГОВОРЯТ – Епизод 23: Животните и жегите - как да се грижим за домашните си любимци в горещините?
- Инвестициите на компаниите от модерната търговия в Пловдив и региона надхвърлят 537 млн. лева
- Производители от страната предлагат днес стоки на Фермерския пазар във Враца
- ТЕ ГОВОРЯТ – Епизод 21: Как пролетните вируси и алергии засягат домашните любимци?