
За поредна година „Топлофикация Сливен“ дава възможност на абонатите си да сключат индивидуални договори с дружеството и да се възползват от отстъпките, които се предлагат за парно и топла вода. Това каза инж. Костов, директор на „Топлофикация Сливен“: Преди дни той съобщи, че отново стартират кампанията по подписването на индивидуални договори
В интервю до медиите инж. Костов, поясни:
„Договорите важат до м. април 2021 г. Абонатите с индивидуален договор ще се възползват от пределна цена за отопление от 1.20 лева на отопляем обем, който ще бъде на базата на площта на цялото жилище. Предвиждаме и 8% допълнителна отстъпка от начислената месечна сметка за редовните платци и за клиентите на индивидуални топломери.
Тази година още повече улеснихме подписването на договорите, като вече сключването може да се извърши и по имейл. Необходимо е само да се изтегли формата на типовия договор от нашия сайт, да се попълнят данните и подпише бланката. След това абонатът може да ни го изпрати на електронната ни поща.
Наблюдаваме тенденция за увеличаване на желаещите да сключат индивидуални договори с нас, което е и причината отново да стартираме тази кампания. За нас всеки клиент и неговото мнение е важен”.
Още от интервюто с въпроси и отговори.
На какво се дължат добрите резултати и стабилните позиции на Топлофикация Сливен?
Добрите резултати и стабилността на енергийния пазар, който има Топлофикация Сливен, е вследствие на екипната работа между всички служители. Всекидневно се стремим да надграждаме постигнатото до тук. Работим за развитието и модернизирането на Предприятието. Стремим се да поддържаме високи стандарти на обслужване.
От екологична гледна точка, ние работим за това да произвеждаме екологична енергия. Това става възможно заради допълването на енергийния ни микс с биогорива и RDF. В бъдеще мислим изцяло да заменим въглищата с природен газ и да продължим използването на биомасата и RDF горивото.
Нашите дългосрочни цели са да продължаваме да затвърждаваме стабилните ни позиции на енергийния пазар, изпълнение на високите екологични стандарти за работа и добрите взаимоотношения с абонатите ни. Ще продължаваме да се допитваме до мнението на клиентите си за качеството на услугите и обслужването. Ние искаме да се развиваме като модерно Предприятие.
Как подобрявате обслужването на клиентите?
Нашият стремеж винаги е да обслужваме нашите клиенти бързо и точно. При проблем веднага да се отзовем и да го отстраним. Най-важно за нас е да предоставяме различни канали за комуникация с абонатите си, за да може лесно те да получат необходима информация и да отговорим на въпросите, свързани с дейността ни. Целим още от първия контакт с нас да надхвърлим техните очаквания. Тук ми позволете да припомня, че на нашия национален номер 0700 89 030 може да се обърнете към нас за всичко, което е свързано с парното и топлата вода. Информираме по мейла абонатите, които са ни предоставили техните лични интернет адреси. Въведохме и услугата електронна фактура, която е още едно улеснение за клиентите ни и разбира се, поредното наше екологично решение.
Какъв е Вашият личен принос за развитието на Топлофикация Сливен?
Не съм сигурен доколко е добре човек да си прави сам оценка, но след като задавате така въпроса, ще се опитам да отговоря накратко. Смятам, че съм изградил не само колегиални, но и приятелски отношения с целия екип. В работата успехите се постигат с общи усилия и споделен ангажимент към целите на Предприятието.