Нови Правила за приемане, проверка и изпращане на електронни документи по делата в Административен съд – Хасково са утвърдени със заповед на председателя му. Те ще се прилагат от 1 август, информират от съда.


Съгласно правилата занапред изпращането на цялата изходяща документация по делата от Административен съд – Хасково ще бъде от електронен адрес: delovodstvo@haskovo-adms.justice.bg , като изходящите електронни писма ще бъдат подписани с квалифициран електронен подпис на Административен съд – Хасково.


На същия електронен адрес: delovodstvo@haskovo-adms.justice.bg следва да бъдат изпращани (връщани) незабавно и потвържденията за получаването на електронните писма и документи.


Обръщаме внимание на получателите, че когато електронният им адрес позволява генериране на съобщение, съдържащо информация за изтегляне на полученото електронно писмо, по силата на закона то се смята за връчено в деня на изтеглянето му от адресата, посочват от Административен съд-Хасково.


Отбелязваме, че няма промяна в официалния електронен адрес, на който се приемат електроните документи в Административен съд – Хасково, а именно: haskovo-adms@justice.bg.


Призоваваме гражданите и организациите да се запознаят с улесненията, които им предлагат различните възможности за електронна комуникация със съда и с Правилата за тяхното използване.


Новите Правила са публикувани в официалния сайт на Административен съд –Хасково, секция „Документи/ Вътрешни правила“.