„Нашият екип е разработил няколко конкретни решения за намаляване на тапите в града. Заедно с арх. Стефан Нешев сме стартирали работата по варианти, за да се облекчи движението“, каза Александър Николов, кандидат за кмет на община Плевен, по време на пресконференция, вчера.

„Всеки от тях ще бъде анализиран подробно и обсъден с гражданите, преди да се пристъпи към решение. Пари за част от проблемите вече са отпускани, но кметът Спартански ги е пренасочвал за други дейности“, каза още Николов.

„Предложенията ни за решаване на тапата на кръговото на влизане в града от София са няколко, като първото е преди започване на строителните дейности движението да се регулира чрез Пътна полиция. Следващото решение се отнася за автомобилите, които слизат от ж.к. „Сторгозия“ към „кръговото“ на входа на Плевен и техният път е към индустриалната зона.

Може да се промени маршрута, преминавайки от ул. „Цар Самуил“ по ул. “Крали Марко“, с изграждане на мостово съоръжение над бул.“Сторгозия“ и ж.п. линиите към индустриална зона. Новата връзка ще се включи в ул. “Западна индустриална зона“, която е с ширина от 25 до 33м, като само тук има достатъчно място да се направят както нови обслужващи улици, така и съоръжение с двупосочно движение между индустриална зона и ж.к. „Сторгозия“. Пътят стига до ул. “Българска авиация“, която е основна пътна артерия в Западна индустриална зона на град Плевен.

Това разказа арх. Стефан Нешев по време на пресконференцията. Арх. Нешев е част от екипа на Александър Николов, кандидат за общински съветник в листата и бивш председател на Камарата на архитектите в Плевен.

„Изграждане на трета лента при спускане от ж.к.“Сторгозия“ и в „колелото“, като по този начин се даде възможност на автомобилите, които влизат в „кръговото“, но са в посока на движение към първия за тях изход от него да не създават по-голяма „тапа“. Това ще облекчи придвижването на колите по бул. “Сторгозия“, ул.“Захари Зограф“, ул.“Лозенка“, ул. “Г.М. Димитров“, ул.“Цар Самуил“, ул.“Дойран“,  ул.“Васил Левски“ и ул.“Иван Мендиликов“, допълни още Нешев.

Той продължи: „с оглед предстоящото интензивно движение на автомобили от магистрала „Хемус“ в Плевен, на входа на града от към Ловеч, изграждането на кръгово движение в кръстовището между  бул.“Христо Ботев“, ул.“Генерал л-т Атанас Стефанов“ и ул.“Перуника“ е задължително и неотложно. Проектът за него е готов, като пари са били отпускани няколко пъти, но са ги пренасочвали за асфалтиране на ул.“Кара Колю“, а в последствие и връщани обратно на държавата, направи уточнение арх. Нешев.

Екипът на Николов предлага решение и за ж.к. „Дружба“. „За облекчаване натоварването от автомобили по бул. „Христо Ботев“ и ул.“Георги Кочев“ и в същото време съкращаване времето за придвижване на живущите от ж.к. „Дружба“ към Индустриалната зона, предлагаме да се изгради нова улица, която да свърже бул.“България“ и бул.“Александър Малинов“ от обръщалото на тролеите към „детелината“ при зала Балканстрой, след паметник „Донски казаци“. Това представи като възможни варианти на решенията с тапите в града, арх. Стефан Нешев.

Имаме и други предложения за „кръгови движения“ на бул. „Христо Ботев“, ул. „Трети март“ и при кръстовището на „Басейнова дирекция“ за идващите от Радишево и бул. „Христо Ботев“, допълни още Николов и каза, че с бюлетина 69 няма невъзможни неща!

Купуването и продаването на гласове е престъпление!