Колко пъти сте пренареждали целия си ден, за да може да стигнете до банковия клон, преди да затвори? Следите ли колко ви таксува банката всеки месец за поддръжка на сметката, за всеки направен превод и за всяка платена сметка онлайн? Чакате ли да светне номера на гишето ви, за да подпишете документи или да си откриете сметка? 

Банките често са въплъщение на необходимото зло: карат ви да се примирявате с услуги, които не ви удовлетворяват напълно, но без тях не може. Използвате една банка, защото сте свикнали с нея. Като интернет доставчика, който ползвате - условията му са били изгодни при подписването на договора, но таксата постоянно се вдига, а вие не го сменяте, защото не искате друг доставчик да прави дупки в стените ви, за да прекара нов кабел. По същия начин дори и да смените банката си, така или иначе всички предлагат сходни условия и няма къде да избягате от таксите и гишетата. Или поне доскоро беше така. 

От ПроКредит Банк от години рушат клишетата в банковия сектор. С всяка нова промяна показват на клиентите си, че е възможно банката да се адаптира спрямо тях, а не обратното. Обслужването в ПроКредит Банк е като добър приятел – разбиращ, гъвкав и винаги там за теб. Изборът на банка трябва да се промени от “да намеря някоя, която да става” в “да избера тази, която ме кара да се чувствам добре”. 

Свикнали сте да се съобразявате с институциите и техните правила. Животът ви обаче не спира в 5 следобед, затова когато сте клиент на ПроКредит Банк, банковите операции нямат краен час. Мобилното банкиране е интуитивно и изпращането на пари е бързо и лесно като изпращане на съобщение до приятел. Получателят може да види сумата по сметката си веднага, независимо дали е в България или в чужбина, при това без никой по веригата да плаща такси за това. Това беше първата банка, която въведе безплатни незабавни преводи в лева и евро. Плащането на битови сметки също е без такси и става за секунди през мобилното приложение, а разплащателната сметка е без месечна такса за поддръжка. Ако мислите, че няма накъде по-добре – е, има.

Време е за банка, която харесваш

Подписването на хартия също е в миналото - от откриването на нова сметка до заявяването и подписването на документи за кредит - всичко се случва изцяло онлайн. Можете да отметнете тези задачи от дивана вкъщи. Внасянето и тегленето на пари също са максимално улеснени с денонощните зони за самообслужване на банката. Модерното банкиране не означава пълно премахване на човешката комуникация, а в превръщането на тази комуникация в по-бърза, по-умна и по-смислена. 

Освен че пести парите ви, ПроКредит Банк ви помага и да печелите. С откриването на сметка в банката автоматичнo получавате и спестовна сметка, в която можете да заделяте пари за ваканция, за нова кола или за последния PlayStation. А ако се наложи да използвате част от тях непредвидено - няма проблем, защото имате неограничен достъп до тях през телефона си, 24 часа в денонощието. Освен че изграждате полезен навик, всеки месец получавате лихва за натрупаните средства.

Правилната банка не просто съхранява парите ви, а ви пести време, помага в ежедневието ви, намалява стреса в живота ви и дори ви помага да печелите. Не е нужно да се примирявате с банката, която просто “става”, като можете да сте клиент на тази, която ще заобичате. Единственото, което трябва да направите, е да заявите откриване на сметка в ПроКредит Банк - дори и да е 2 часа след полунощ.