Проверка на регионалния министър Иван Шишков установи, че има нарушения при строителството на Северната скоростна тангента. По проект дебелината на пътя трябва да бъде 20 см, а тя е само 14, което означава, че 1/3 от заложения асфалт липсва. Шишков уточни, че това разминаване с проекта не прави пътя опасен за движение, но намалява експлоатационния му срок и съвсем скоро тангентата ще се нуждае от основен ремонт.
Строителството на Северната скоростна тангента струва 220 милиона лева и е извършено с европейски средства. Първите 13 километра са пуснати в края на 2015 година, а на 28 април 2016 година цялата магистрална отсечка беше отворена за движение 2 месеца по-рано от предвидените в проекта срокове.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts