Пловдив отново се представи като конкурентна европейска туристическа дестинация на голямото международно туристическо изложение за професионалисти World Travel Market (WTM) в Лондон - едно от най-значимите изложения за професионална публика в сферата на туристическата индустрия в световен мащаб.
Форумът се проведе за 44-ти път, като бе посетен от над 40 000 професионалисти в сферата на туристическия сектор.
В британската столица участие във формата взеха над 3000 представители на медии и над 4000 изложители – туроператори, хотелиери, туристически бордове и дестинации, технологични марки, транспортни услуги (самолетни компании, круизи, автобусни компании и др.), браншови асоциации в областта на туризма и др. - със 7% повече спрямо м.г.
Община Пловдив имаше свой рекламно-информационен деск в рамките на Националния щанд на България, където съвместно с 27 български туристически компании, неправителствени организации и общини, представят дестинация България.
Пловдив се представи с възможностите си за целогодишна туристическа дестинация, и туристическия продукт с фокус върху културно-историческото наследство и винено-кулинарен туризъм.
По време на събитието, министър Евтим Милошев и посланикът на България в Лондон Тихомир Стойчев посетиха българския щанд и поздравиха участниците.
Българският щанд бе разположен на едно от най-комуникативните места на изложението WTM на площ от 304 кв. м.
Българската природа, култура и обекти под егидата на ЮНЕСКО в България са заснети чрез кинематографични VR материали. Всеки, посетил българския щанд на изложението, можеше да отнесе със себе си снимка от специално изградения фотокорнер, където се снима на различен фон с гледка от България, а снимката да сподели и в социалните мрежи.