
Магазинът на „Кауфланд” във варненския квартал „Трошево” вече е изцяло обновен. След модернизацията той разполага с най-голямата за веригата в България зона с наематели, разположена на площ от над 1200 кв. м.
Веднага след касите е изграден food court със заведения, предлагащи пица, дюнери, хлебни продукти, печива, торти и сладки изделия, ястия от традиционната и международна кухня, кафе и напитки. Срещу него се намира първата по рода си вертикална детска площадка.
Диана Костова
„Площадката е висока 4 метра и има множество елементи за преодоляване – катерене, пързаляне и други препятствия. Предназначена е за деца от 3 до 10 години. Площадката е срещу зоната за хранене и мястото е прекрасно за забавление на детето и за почивка на родителите му. Концесионерната зона включва още магазин за текстил PEPCO, оптика Joy, телекомуникационен обект на А1, аптека Софармаси, клон на Easy Pay, магазин за обувки Мат Стар и обект за преса, тютюневи изделия и лотария Inmedio”, обяснява Диана Костова, отговаряща за „Централно управление на недвижимостите”.
Модернизацията включва не само зоната с наематели, но и цялата търговска площ на магазина, допълва Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации” в Кауфланд България.
„Магазинът е цветово ориентиран по зони. Има нова To Go витрина с асортимент, който може да бъде консумиран веднага. Пекарната е разположена в началото за удобство на клиента. Обновена е зоната за информация. Свежата витрина е с изцяло нов и модерен дизайн и като асортимент има над 100 нови продукта. Част от нея вече е щандът за риба. LED осветлението е част от нашата система за енергийна ефективност. То спестява 30-40 % от енергията, което е част от стъпките ни за климатична неутралност. Стратегията на компанията предвижда до 2025 г. да бъде климатично неутрални", заяви Димитрова.
Гордостта на магазина е отделът за плодове и зеленчуци, посочва регионалният директор Славчо Славчев. По думите му той е най-големият спрямо конкуренцията.
„Работим с 25 производители от България. Стоката се доставя и зарежда всяка сутрин в магазина”, допълва Славчев.
„Кауфланд” в квартал „Трошево” е първият магазин във Варна , в който се отварят каси за самообслужване. Те са общо 6, като плащането може да бъде извършвано с карта или в брой.
Инвестицията за модернизацията на магазина е 6 млн. лева. Други магазини правят целите обекти за тези пари, посочи директорът на „Кауфланд България” Валтер Волф.
През миналата година веригата е инвестирала близо 16 млн. лв. в обновяване на свои обекти в цялата страна.