
Мащабна рекламна ТВ кампания започват от Министерството на туризма с цел промотиране на България като туристическа дестинация. Проектът е в партньорство с каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company LTD и Warner Bros.
Кампанията ще се провежда в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.

Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа, заявиха от ведомството. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.

„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Основната цел на проекта е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година.

Още по темата
- „Петелът, който буди хората“ или как граждански организации и местна власт работят за по-добро бъдеще
- Над 8,3 млн. евро ще бъдат вложени за развитието на туризма в пограничните региони на България и Сърбия
- Мобилно приложение за прогнозиране на времето с изкуствен интелект спечели специалната награда от BASE
- ТПП Враца беше домакин на четвъртата среща на заинтересованите страни в рамките на международния проект „TOURBO“ по програма „Interreg Europe“