"Харесва ми да отида в събота на работа. Доставя ми удоволствие да отида и в неделя на работа. Така че не го гледам като лишение. Тоест, имаш си цел, занимаваш се с нещо, то ти е интересно, даваш и още, и още, и още."

Пред Искрен Митев в ефира на Дарик говори основателят на eBag Иван Александов, за когото работата е хоби и удоволствие, а логично - и успех. Той разказа за едни от предизвикателствата по пътя си досега. Едно от тях е било Ковид 19.

"Когато свърши локдаунът вече нямаше нужда от такава услуга. Това беше нещо, което ни научи колко е важно да се разрастваме по-възможно и плавно."

За бъдещето пред компанията той сподели:

"Новата ни цел е до 10 години да направим оборот от 1 милиард евро в България. Защо 1 милиард? Защото оборотът не е ключов толкова, колкото това е един значителен обем и означава, че сме успяли да спечелим доверието на милиони хора в България, което е ключово. И за да спечелиш доверието на милиони хора в България, означава, че трябва да направим услуга, която да отговаря на техните очаквания, за да продължат да я използват."

Александров е оптимист - първо ще продължи да се подобрява услугата, второ - ще продължи да се подобрява портфолиото и да се добавят още артикули, от които клиентите им имат нужда.

"Защото всичко започва от продукта, ако трябва сме честни. Ако нямаш продуктите, които искаш да си купиш от нас, ако ще да има и най-бързата доставка, за повече от веднъж тя не ти трябва.", призна предприемачът.

Третото ключово нещо е да се продължи подобряването на цените, така че клиентите да виждат, че пазарувайки от eBag това е добра сделка.

"Планираме да изградим през 2027 година нов фулфилмент център, целта ми е да бъде 80% автоматизиран. Мисля, че такова нещо на Балканския полуостров няма.", разкри той.

Александров разказа и за чисто човешките препятствия по пътя на успеха:

"Човек се учи много от грешките си. От това се учи най-много, но това което аз се опитвам е да взема много и от чуждите грешки. За да знаеш повече за самата ситуация. И съответно виждаш определени грешки, как се са отразили дългосрочно на различни аспекти. Това ми помогна много в изграждането на компанията. И другото, което за мен винаги е било фокус е клиента. Тоест ние искаме от ден едно да даваме обслужване, което го няма в България."

Целия разговор чуйте в прикачения файл