В община Трън е определен редът, по който собствениците или ползвателите на имоти, пострадалите при пожара в селата Рани луг, Слишовци и Насалевци, могат да поискат помощ за справяне с щетите от огъня.

Те ще трябва да предоставят в общината различни документи, свързани с домовете им. Наборът от документи, които пострадалите от пожара трябва да представят включва удостоверение за наследници, нотариален акт, разрешение за строеж, скица, удостоверение за търпимост, удостоверение за въвеждане в експлоатация и всякакви други налични документи, свързани с имотите им, предава БНР.

Целта е установяване на собствеността и оценяване на щетите, обясняват от общината. 

За издаване на становище е необходимо да се подаде искане до директора на пожарната в Перник заедно с вносна бележка за платена такса от 2,50 лв. по банкова сметка BG85UBBS80023112506210, BIC - UBBSBGSF, ТБ”ОББ”АД клон Перник, в полза на пожарната, основание за превода - за удостоверение.

Исканията се подават в Центъра за административно обслужване на общината, или на електронната ѝ поща. Те ще бъдат препратени служебно до пожарната в Перник, предаде NOVA.