Едното платно на тунел "Железница" на магистрала „Струма“ може да бъде пуснато до края на годината, обясниха от пътната агенция. Две свлачища преди и след тунела са причината да не бъде пуснато цялото трасе, по което има да се правят само довършителни дейности. Вече повече от година строителят и държавата търсят начин за укрепване на свлачищата, но до момента не са извършени реални действия в тази посока.

100 000 лева са нужни за осветлението на тунела „Железница “

По време на строителството на тунел "Железница" на магистрала Струма възникват две свлачища преди и след тунела. Те не позволяват довършване на обекта и пускане на движението. По данни на Института за пътна безопасност близо година и половина държавата не решава проблема с укрепването на свлачищата, заради които не могат да бъдат довършени и финалните дейности вътре в самия тунел.

От пътната агенция коментират, че проучването на свлачищата не е спирало, но до момента няма никакви извършени дейности на обекта. Председателят на АПИ Иво Иванов коментира, че е възможно до края на годината да се пусне движението двупосочно в едното платно и едновременно с това да се отстраняват свлачищата.

Шишков: АМ „Хемус“ е „зазимена“ напролет

Плановете на пътната агенция са  движение да се осъществява двупосочно в лявото платно до укрепване на свлачищата и довършване на целия обект. 

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм