По време на строителството на тунел "Железница" на магистрала Струма възникват две свлачища
Едното платно на тунел "Железница" на магистрала „Струма“ може да бъде пуснато до края на годината, обясниха от пътната агенция. Две свлачища преди и след тунела са причината да не бъде пуснато цялото трасе, по което има да се правят само довършителни дейности. Вече повече от година строителят и държавата търсят начин за укрепване на свлачищата, но до момента не са извършени реални действия в тази посока.
100 000 лева са нужни за осветлението на тунела „Железница “
По време на строителството на тунел "Железница" на магистрала Струма възникват две свлачища преди и след тунела. Те не позволяват довършване на обекта и пускане на движението. По данни на Института за пътна безопасност близо година и половина държавата не решава проблема с укрепването на свлачищата, заради които не могат да бъдат довършени и финалните дейности вътре в самия тунел.
От пътната агенция коментират, че проучването на свлачищата не е спирало, но до момента няма никакви извършени дейности на обекта. Председателят на АПИ Иво Иванов коментира, че е възможно до края на годината да се пусне движението двупосочно в едното платно и едновременно с това да се отстраняват свлачищата.
Шишков: АМ „Хемус“ е „зазимена“ напролет
Плановете на пътната агенция са движение да се осъществява двупосочно в лявото платно до укрепване на свлачищата и довършване на целия обект.
Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
За забавни видеа ни последвайте в TikTok
Следвайте ни и в Инстаграм