Каква е разликата между перфектно и perfetto?
De’Longhi – световният лидер при кафемашините – вдъхновява света със своя девиз

„Не просто перфектно, а Perfetto.“
С други думи, Perfetto е изкуството да надминеш перфектното – по италиански. Това е състояние на духа и начин на живот. То улавя същността на италианската страст и радостта от живота – поднесени с чувство за хумор в една малка чаша кафе.

С новата кампания „Perfetto Instructions for Use“ (Perfetto инструкции за употреба), De’Longhi представя филмов омаж към кафения ритуал. Кампанията показва не само техниката на приготвяне на кафе, но и онези осъзнати моменти, които го превръщат в нещо по-дълбоко – нещо истински perfetto.

Главна роля изпълнява Брад Пит, а режисьор е носителят на „Оскар“ Тайка Уайтити – в първата им съвместна креативна колаборация. Филмът представя „инструкциите за употреба“ на кафемашина De’Longhi с лекота и хумор. Тяхната perfetto химия и енергия се усещат във всяка сцена.

По думите на Брад Пит:

„Тайка внесе хумора, De’Longhi – ритуала. Заедно – това беше perfetto.“

Във видеото Брад отново се впуска да говори италиански, окуражаван от мистериозния глас на италианския актьор Рикардо Скамарчио, който с усмивка му помага да усвои италианския дух до съвършенство. *

Оригинална музика, създадена специално за филма, подчертава поетичния му ритъм и италианските корени на марката.

„В De’Longhi винаги се стремим да добавим ‘още малко’ – малко повече страст, енергия и майсторство. Именно този дух прави нещата истински Perfetto,“
споделя Апарна Сундареш, Главен глобален маркетинг директор на De’Longhi Group.
„Агенцията LOLA MullenLowe успя да улови този дух и създаде не просто кампания, а нов тон и дълготрайна идея, която ще издигне De’Longhi по нови и значими начини. Колаборацията между Брад Пит и Тайка Уайтити е уникално тълкуване на Perfetto – съвършеното съчетание между майсторство, хумор и кафе. Гордост е това, което създадохме заедно – и с нетърпение очакваме следващата глава от нашето Perfetto партньорство.“

Филмът ще се излъчва глобално по телевизия, дигитални и социални платформи, подкрепен от кампания,която приканва любителите на кафето по света да споделят своите #Perfetto моменти – доказвайки, че най-добрите инструкции не се пишат, а се усещат.

Това е първата кампания на LOLA Mullen Lowe – новият глобален креативен партньор на De’Longhi. Двете страни споделят обща визия: да вдъхнат топлина, дълбочина и културна значимост на бранд, изграден върху вечната италианска изтънченост – и убеждението, че кафето не е просто напитка, а perfetto преживяване.

За De’Longhi

De’Longhi е символ на иновативни домакински уреди, които комбинират италиански дизайн и световно признато качество. С философията „Да правим ежедневието по-добро“, марката е глобален лидер при кафемашините. De’Longhi разработва изключителна и разнообразна гама от машини, задвижвани от технологии и страст. Днес компанията носи италианския кафе-стил по целия свят – вдъхновявайки всеки с всяка чаша.