„2000 г. завърших в САЩ и започнах да работя на Уолстрийт, което тогава беше много лъскаво – по това време у нас нямаше фондова борса. Беше „уау“. Прекарах там 5-6 години, но не беше това, което си представях. Не виждах добавена стойност в работата ми. Седях пред 3 екрана и едни пари се движеха наляво и надясно, не ми културата на Уолстрийт.“
Това разказа Андрей Давчев, изпълнителен директор на Матракс АД, пред Искрен Митев в предаването "Портрети на успеха".

Той сравнява работата навън и у нас и смята, че в България служителите могат да изградят топли отношения и се създава една „комуналност“, което му допада. В чужбина нещата му се виждат по-повърхностни.
За Матракс АД той разказва:
„Имаме философия на високостойностни продукти. Стойност не е цена, а съотношение цена-качество. Имаме продукти за 500 лв., а и за 12 хиляди лева. Цената отговаря на стойността. Каквото и да правим, дори начина на обслужване, трябва да бъде петзвездно“
Давчев добавя, че продават здраве, а в България все повече хора инвестират в качеството на съня.
„Аз лично не пия кафе веднага, след като стана, излагам се на слънчева светлина. Гледам да вечерям рано и да не преяждам. Книга обаче чета на устройство“
Той добави, че алкохолът не помага за съня и го прави некачествен. Като своя успешна практика Давчев посочва:
„Спечели сутринта, спечели деня. Сутрин имам своя рутина, разхождам кучето“
Целия разговор чуйте в прикачения файл
