
Отделни медии оповестяват предварителни данни за резултата от изборите, като публикуват данни в социалните мрежи.
Някои медии публикуват подобна информация във Вайбър, други - в своите фейсбук страници, трети дори в уеб сайтовете си като обясняват посочените резултати с метеорологични явления - циклони и антициклони. Метеорологията идва на помощ на хората, да се ориентират за хода на изборния ден.
Според изборния закон, социологически проучвания и екзит полове не могат да се публикуват в деня на изборите, но тази забрана не се отнася за социалните мрежи.
И така медите, чийто основно призвание е да информират своите читатели, правят различни еквилибристики, за да избегнат тази забрана, която е критикувана достатъчно през годините.
dnews.bg ви посочва с линкове местата, където имате възможност да се запознаете с подробната метеорологична информация за деня на изборите.