Традиционно през лятото големите градове като Пловдив се изпразват. Въпреки че е най-добра европейска дестинация за 2022, градът губи своите постоянни жители, отдаващи се на летни приключения. И въпреки че топлото време в Пловдив продължава до късна есен, с настъпването на месец септември, празника на Съединението и първия учебен ден градът осезаемо се връща в забързания си работен ритъм.

За да не се отдаваме на носталгични мисли по лятото, от първия търговски център под тепетата са създали игра, с която да си припомним магията на любимия град. Интернет платформата повежда на разходка, обединяваща десет културно-исторически места и паметници, и задава въпрос, свързан с всеки посетен обект. За да получиш достъп до въпроса, е нужно, докато си на локацията, да заснемеш и качиш в платформата снимка на обекта. Изкуствен интелект разпознава на кой от обектите се намираш, и зарежда въпроса за този обект. Освен че ще демонстрираш знания или научиш нови любопитни факти за Пловдив, обикаляйки града, ще можеш да се вдъхновиш от новите му есенни цветове. В допълнение, от първия търговски център са подготвили и награди за най-любознателните фенове на Пловдив. Двадесет от отговорилите вярно на поне 5 от въпросите ще спечелят GiftCard на стойност 50 лв. за пазаруване в търговския център, а десет от отговорилите вярно на всички 10 въпроса – GiftCard на стойност 100 лв.

За да се впуснеш в приключението, ти трябват удобни обувки, мобилно устройство с камера и достъп до интернет, а платформата на играта се зарежда от сайта на търговския център.

С наименованието на кампанията „Входно ниво“ молът иска да развълнува всички настоящи, бъдещи или пък бивши ученици, като им припомни тръпката от първия учебен ден. Имаш време до 15 септември да се разходиш из Пловдив, докато се забавляваш на vhodnonivo.mallplovdiv.bg, и да влезеш обратно в тон с града за новия сезон.