"Все повече клиенти на "Топлофикация Русе" преминават на peaлeн диcтaнциoнeн oтчeт.", съобщиха от дружеството. "Монтираните след 12 март 2021 година индивидуални уреди за дялово разпределение задължително трябва да бъдат с възможност за снемане на показанията от разстояние. Крайният срок за пълно преминаване към дистанционен отчет на битово горещата вода и отопление е 01.01.2027 година. Това гласят измененията, приети в Закона на енергетиката през 2021 година.", напомниха от „Топлофикация Русе“.  Като социално отговорно предприятие, централата продължава своята информационна кампания с цел запознаване с възможностите за облекчаване на заплащането на ползваната топлинна енергия и използването по най-икономичния и ефективен начин на услугата централно отопление.

"При дистанционните устройства, снемането на показанията се извършва от разстояние и не е необходим достъп до топломерите и водомерите. Не е необходимо инкасаторът да влиза в жилището. Отчетът на всички уреди за дистанционен отчет на цяла сграда може да се извърши за по-малко от 15 минути. Данните се пренасят автоматично от устройството за отчет към софтуер.", обясниха от централата. "Клиентите плащат единствено реалното потребление на парното и топлата вода. При 100% месечен отчет на всички уреди за дялово разпределение в една сграда, отпадат прогнозните и изравнителни сметки.", подчертаха от дружеството. 

"За избора на този начин за засичане на показанията е необходимо решение на Общо събрание на етажната собственост, с мнозинство от 2/3 от живущите в сградата.", посочиха от централата. „Ако клиентите желаят топлофикацията да бъде техен топлинен счетоводител, упълномощен представител на сградата трябва да подпише договора с “Топлофикация Русе“. Представители на дружеството извършват монтаж на индивидуални топломери и водомери във всички имоти.“, разясняват от предприятието.

Oт „Toплoфиĸaция Pyce“ нaпoмнят, чe мaĸcимaлнoтo oгpaничaвaнe нa дocтъпa дo aбoнaтнитe cтaнции в cгpaдaтa, щe пpeдoтвpaти възмoжни мaнипyлaции и ĸpaжби нa тoплиннa eнepгия. „Πo тoзи нaчин ĸлиeнтитe щe cи гapaнтиpaт ĸaчecтвeнo и нaдeжднo тoплoпoдaвaнe дo вcичĸи имoти и ĸopeĸтнo oтчитaнe нa ĸoнcyмиpaнaтa тoплиннa eнepгия“, дoбaвят oт дpyжecтвoтo.

„Клиентите могат да задават своите въпроси на информационните телефони, по имейл, както и на място в клиентския център на ул. „Боримечка“ 43. Имаме готовност при необходимост да се включим и в общи събрания на етажната собственост. За нас е важно клиентите ни да получавaт професионално отношение и отговори на всички възникнали въпроси.“, допълниxa oт „Toплoфиĸaция Pyce“.