За 7-ма поредна година Майонеза „Краси” убедително спечели в своята категория за любима марка, след като премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас.
От създаването на категорията пловдивската марка на Фабриката за майонеза „Краси” държи лидерството през всички години досега. „Ежедневните усилия на целия ни екип са насочени към една ценност - майонеза „Краси” да остане продукт с непроменимо качество и вкус!“ Това отбеляза мениджърът на компанията Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието!
В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3.
Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”, като посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна.
Българите отново избраха майонеза „Краси“ за любима марка
За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите.
Номинирането на търговските марки и класирането им са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания. Класацията представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
„Олинеза“ трябва да плати 37 086 лв. за имитация на опаковките на майонеза „Краси“
Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми, а неотдавна записа името си в Книгата на Гинес, като стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.