Днес в Градската концертна зала врачани ще имат удоволствието да се насладят на музикалното събитие "Кантанго" с Фабио Армилиато и Симфониета Враца.

Организаторите съобщиха за промяна в началния час - концертът започва в 17 ч.!

Във връзка с големия интерес към събитието, организаторите помолиха публиката да дойде в залата малко по-рано, за да заеме местата си. 

„Рецитал КАНТАНГО“
Концерт на Фабио Армилиато и Симфониета-Враца

С участието на:
Фабио Армилиато (тенор)
Фабрицио Моката (пиано)
Стоян Караиванов (бандонеон)
Цветана Горкиева (актриса)

Диригент:
Христо Павлов

Билети >> Билетен център "Гъбката" до х-л "Хемус". За информация и резервации, тел. 0888504644, 0895702624

ФАБИО АРМИЛИАТО за Рецитала "Кантанго“ :
„Създадох този проект с идеята да покажа хронологията в развитието на модерното танго пеене от Тито Скипа до Карлос Гардел. Живял дълго време в Буенос Айрес, италианският певец и композитор Тито Скипа, е бил влюбен в аржентинското танго. Тази своя любов той предал и на ученика си Карлос Гардел, който мечтаел да стане прочут оперен певец. Поддържал приятелства с оперни величия като Енрико Карузо, Тита Руфо, Артуро Тосканини и т.н., но не успял да стане оперна звезда, не бил надарен със силен глас. Тогава Тито Скипа му предложил да се посвети на тангото и Карлос Гардел наистина започнал да пее танго, но в италианския стил белканто.


И този обрат променя историята на тангото...
При това доста чувствително. До тогава танго музиката, не особено добре приета от знатното общество, била смятана за аморална и дори вредна за жените и децата. С намесата на Тито Скипа и Карлос Гардел тангото от музика за простолюдието се превръща в аристократичен жанр. Певците свалят опърпаното пончо на гаучото и обличат изискан фрак, за да излязат на сцената и да разкрият, при това с подчертан артистизъм, дълбоката поетичност на чувствените танго ритми.
„Кантанго“ – от итал. cantare – пея, проследява именно тази тясна връзка между тангото и оперното пеене. Като на филмова лента рециталът връща назад във времето, когато се заражда тангото. Тангото, което благодарение на операта става такова, каквото днес го познаваме. И обичаме“