„Няма още грешки, защото няма кампания. Грешките, които биха били допуснати от медиите в тази кампания, са просто продължение на предишните“. Това заяви журналистът Веселин Дремджиев в специалното предизборно издание на „Стълбището“ по Дарик радио.

По думите му тази кампания ще бъде изключително важна, защото определя бъдещето на България.

„Медиите имат задача да припомнят факти, които са истински“, обясни той и допълни, че дълги години сме били лъгани като граждани.

„Медиите да бъдат така любезни да върнат лентата назад и да посочат кои са истините и фактите, за които няма виновни“, категоричен е Дремджиев.

За медиите (само)критично и изкуството да задаваш трудни въпроси

По думите му години наред в „медиите беше правена отрицателна селекция“.

Веселин Дремджиев попита риторично „Колко медии днес ще обяснят, че Путин обяви война на Европа?“ Той посочи и други конкретни примери, за които по думите му малцина дръзват да задават въпроси.

„Нали знаете колко струва една предизборна кампания? Тези пари биват давани от някого или се искат услуги“, обясни той по отношение на бездействието на партиите по конкретни проблеми.

Медиите не възпитават критично мислене, ако показват евтино забавление и ТВ-кич

Според Веселин Дремджиев медиите трябва да изразяват нагласите си. „Публичният дебат вече не може да бъде деликатен“, категоричен е той. 

Започва предизборната кампания за предстоящия парламентарен вот

„Нека да задават неудобни въпроси и на Кирил Петков и на Рашков“, обясни той във връзка с наболелите и нерешени въпроси в България. 

По думите му антисистемните партии увеличават резултатите си, защото „лустросаните системни партии“ не могат да отговорят на системни проблеми.

По отношение на компроматната война той обясни, че хората не се уморяват.

Най-интересните разговори от ефира на Дарик слушайте в подкаста на радиото в SoundcloudSpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

За забавни видеа ни последвайте в TikTok

Следвайте ни и в Инстаграм